Splošni pogoji

GorilaDarila.si je spletna trgovina s katero upravlja podjetje I6 d.o.o., v nadaljevanju "ponudnik". Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletnega mesta izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu GorilaDarila.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so za kupce zavezujoče, zato priporočamo, da pogoje poslovanja redno preverjate.

Splošno

Pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z zakoni RS, ki opredeljujejo trgovsko dejavnost (Obligacijski zakonik - OZ-1, Zakon o varstvu potrošnikov – ZVPot in Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami – ZVPNPP) ter s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja.

Delovni čas spletne trgovine je 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Preko telefona smo vam na voljo ob delavnikih med 9. in 16. uro. Spletna trgovina GorilaDarila.si posluje in sklepa pogodbe v slovenskem jeziku ter izključno na področju Slovenije.

Uporabniki

Spletna trgovina omogoča hitri nakup brez registracije in prijave v trgovino. Uporabnik izbere ta način s klikom na gumb "Nakup kot gost" v blagajni trgovine.

Pred nakupom se lahko vsak uporabnik prijaviti v spletno trgovino z elektronskim poštnim naslovom in izbranim geslom. Pogoj za prijavo je predhodna registracija uporabnika in potrditev registracije s strani spletne trgovine.

V spletno trgovino se lahko registrirate kot fizična ali pravna oseba.

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja ali organizacije. Z enim e-poštnim naslovom lahko ustvarite eno uporabniško ime.

Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje podatkov, tako da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Cene in veljavnost ponudbe

Vse cene v spletni trgovini GorilaDarila.si so navedene v evrih in vsebujejo DDV.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Kljub skrbi, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba blaga, ki je objavljena v spletni trgovini velja do objave preklica ponudbe oz. do odprodaje zalog.

Naročanje

Izdelek na naši spletni strani naročite s klikom na »dodaj v košarico«. Stran vas bo vodila skozi celoten proces, od izbire izdelka do plačila in konca nakupa. Vsebino košarice lahko kadarkoli pogledate, jo spreminjate in izdelke tudi odstranite. Vrednost košarice se sproti sešteva. Po oddanem naročilu prejmete na vaš elektronski naslov potrdilo o naročilu. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili na vaš elektronski naslov.

Pogodba je sklenjena s potrditvijo naročila, to je, ko uporabnik na svoj elektronski poštni naslov prejme elektronsko sporočilo, da je naročilo potrjeno.

Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete po internetu preko spletne trgovine, telefonu ali po elektronski pošti. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali telefonu.

Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri ponudniku in so dosegljivi v uporabniškem računu posameznega uporabnika. V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z vašim nakupom, se sklicujte na referenčno številko naročila, ki jo najdete v prejetem potrdilu naročila.

Načini plačila

  • Po predračunu na transakcijski račun ponudnika,
  • z gotovino ali kartico po povzetju,
  • s PayPal-om in kreditnimi karticami

Več informacij o načinih plačila si oglejte na strani Načini plačila.

Dostava in dobavni roki

Pošiljke za nas dostavlja naš pogodbeni partner DPD d.o.o., v nadaljevanju DPD oziroma Pošta Slovenije d.o.o., v nadaljevanju Pošta. Vsa naročila praviloma odpremimo naslednji dan po prejemu naročila, razen tistih, za katera čakamo plačilo po predračunu. Naročila prejeta čez vikend odpremimo v ponedeljek, naročila prejeta med prazniki pa prvi delovni dan po le-teh.

Kurir dostavi pošiljko na naslov, ki ste ga izbrali ob naročilu. Dostava blaga je omejena na ozemlje Republike Slovenije.

Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila, tako da po opravljenem plačilu nimate več nobenih dodatnih stroškov. Strošek dostave se pri nakupih do skupne vrednosti 50,00 EUR obračuna po pavšalni ceni 3,90 EUR z vključenim DDV za dostavo z DPD oziroma 4,90 EUR za dostavo s Pošto. Za nakupe v skupni vrednosti nad 50,00 EUR pa stroške dostave v celoti krijemo mi. Pri plačilu po povzetju imate možnost plačila z gotovino ali s kartico ob prejemu pošiljke. V primeru, da se odločite za plačilo s kartico, se vam zaračunajo stroški provizije banke. Plačilo z gotovino je brezplačno in povsem brez dodatnih stroškov.

Dostava se vrši v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah – pošiljko lahko dostavimo tudi na delovno mesto. Pred dostavo vas bo kurir praviloma kontaktiral na telefonsko številko, ki ste jo navedli ob naročilu. Z njim se boste lahko tudi uskladili glede dostave. Kurir vam lahko pošiljko pusti tudi v enem izmed DPD-jevih prevzemnih mest po Sloveniji.

V potrditvi naročila bosta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte, na katera se lahko obrnete, če boste imeli kakršnakoli vprašanja v zvezi z vašim naročilom. Ta dokument bo vseboval tudi številko vašega naročila, ki jo uporabite pri morebitnih vprašanjih naslovljenih na nas.

Spletna trgovina GorilaDarila.si ni v nobenem primeru odgovorna za morebitno prekoračitev roka dostave, katere vzrok nastane po odpremi pošiljke. Prizadevali si bomo, da boste pošiljko prejeli v najkrajšem možnem času.

V kolikor naročenega blaga ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Preklic naročila

Uporabnik lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v roku dveh (2) ur po potrditvi naročila po elektronski pošti. Po preteku dveh ur mora preklic naročila opraviti preko telefona. V elektronskem sporočilu obvezno navedite naslednje podatke: številka naročila, ime in priimek kupca, naslov kupca.

Vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo, to je od spletnega nakupa.

Odstopni rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo (obrazec) obvestiti podjetje I6 d.o.o., Zg. Gameljne 48f, 1211 Lj-Šmartno, e-naslov: info[at]goriladarila.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe. 

Učinki odstopa od pogodbe
Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave. Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Potrošnik blago vrne ali izroči podjetju, ki je potrošniku blago dostavilo, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe.

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.
Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

Omejitve pri uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži, saj v nasprotnem primeru potrošnik odgovarja za znižanje vrednosti oz. škodo, ki jo s tem povzroči podjetju.
Možnost vračila ne velja za:
- za programsko opremo, avdio in video nosilce, če je kupec odprl varnostni pečat,
- za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Varovanje osebnih podatkov in zasebnost

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe pravilnega izvajanja svojih storitev in ostalo potrebno komunikacijo.

Ponudnik vaših podatkov ne bo nikoli posredoval v druge namene ali tretji osebi, razen, ko je to potrebno za izvedbo naročila. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe.

Spletna trgovina ob registraciji trajno hrani vnešene podatke in vse spremembe, ki jih uporabnik naknadno opravi sam, v ustrezno varovanem in zaščitenem sistemu. Uporabnikom je preko uporabniškega računa na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo. Uporabnik z izvedeno registracijo dovoljuje zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji. Podatke, ki jih boste posredovali zbiramo izključno za interne potrebe in potrebe izvedbe plačila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika.

Hranjenje poslovne dokumentacije

Vsa dokumentacija o nakupu, zahtevana v 43.c členu ZVPot, se hrani in je dostopna na sedežu podjetja I6 d.o.o., Zg. Gameljne 48f, 1211 Lj-Šmartno na papirju in v elektronski obliki.

Avtorske pravice

Spletna trgovina GorilaDarila.si, blagovna znamka GorilaDarila.si, vsi podatki, opisi izdelkov, slike artiklov in grafika ter ostali elementi prikazani na spletnem mestu ponudnika so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Slike artiklov predstavljajo dejansko stanje lastnosti izdelka (sestava, oblika, barve...).
Unikatni / ročno izdelani izdelki se lahko razlikujejo od fotografij objavlenih na naši strani.

Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Za vsa dodatna vprašanja nas lahko pokličete na 040 690 878 ali nam pišete na info@goriladarila.si.

GorilaDarila.si, 1.7.2017