Na tem mestu so zbrani odgovori na pogosta vprašanja, ki se ti utegnejo postaviti ob obisku naše spletne trgovine.
O: Darila so med transportom dobro zavarovana v kartonski embalaži, tako da so dostavljena nepoškodovana. Kljub temu ti priporočamo, da paket takoj odpreš in preveriš vsebino. V kolikor prejmeš poškodovano darilo, prosimo, da nas brez odlašanja pokličš ali nam pošlješ sporočilo.
O: Vsekakor! V postopku nakupa lahko navedeš komu oziroma kam želiš poslati darilo. Lahko ga pošlješ na svoj naslov, na naslov obdarjenca oziroma obdarjenke ali pa na služben naslov. Prav tako ti ponujamo možnost, da pustiš kratko sporočilo za obdarjenca ali obdarjenko, ki ga bomo natisnili na vizitko, ki je priložena darilu. Daljša sporočila bomo natisnili na primeren papir in ga vložili v paket.
O: Vsekakor! Naše poslanstvo je zadovoljiti še tako zahtevne okuse, zato bomo skupaj s tabo našli ali ustvarili optimalno darilo. Artiklom, ki jih ponujamo v tematskih kompletih, lahko dodamo tudi drugačne artikle, bone, ipd. Naša želja je ustvariti darilo z osebno noto, ki bo imelo tako praktično, kot spominsko vrednost. Za dogovor o individualnih darilih nas kontaktiraj.
O: Prišel/-a si na pravo mesto! Lahko ti priskrbimo kakršno koli darilo si zaželiš. Kontaktiraj nas in skupaj bomo našli idealno rešitev za vsako priložnost.
O: Na GorilaDarila.si omogočamo različne oblike plačevanja naših daril. Več o tem si lahko prebereš tukaj.
O: Za dostavo daril skrbi naš pogodbeni partner DPD, možna pa je tudi dostava s Pošto Slovenije. Več o tem si lahko prebereš tukaj.
O: Seveda! Vsak kupljen artikel je mogoče vrniti. Več o tem si lahko prebereš tukaj.